Продавець Japan-line.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2006 відгуків
promo_banner
Інтернет-магазин Japan-line
Фільтри
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (50) 876-23-80
(МТС)
+380 (73) 407-82-12
(Life)
Japan-line.com.ua
Иван Иванович
пр-кт Повітрофлоцький 92 Б, Київ, Україна
info.japan-line@i.uahttp://Japan-line.com.ua
+380 (50) 876-23-80
+380 (73) 407-82-12

Динаміки, колонки

Доставка кур'єром по місту Київ ― 60* грн. Малогабаритний товар обговорюється окремо з менеджером.

 

Доставка клієнтам по Україні здійснюється переважно автоперевізниками Нова Пошта (виду оптимальних тарифів на вантажоперевезення, наявність online сервісу з відстеження руху вантажу, а так само дотримання умов збереження вантажу). Доставка здійснюється перевізниками: Интаим, Міст Експрес, Автолюкс, Укрпошта, (увага, відправлення Укрпоштою здійснюється тільки після 100% оплати).

 

З списком адрес авто перевізників ви можете ознайомитися:

 

1. Нова Пошта: https://novaposhta.ua/timetable

2. Інтайм: http://www.intime.ua/txt/89/

3. Міст Експрес: https://meest-express.com.ua/ru/branches

4. Автолюкс: http://autolux.ua/representatives/

5. Укрпошта: www.ukrposhta.com

 

Відстежити свій вантаж можливо на сторінці перевізника після введення номера товаротранспортної накладної.

 

1. Нова Пошта: https://novaposhta.ua/tracking

2. Інтайм: www.intime.ua

3. Міст Експрес: https://meest-express.com.ua/ru

4. Автолюкс: http://autolux.ua/tracking/

5. Укрпошта: www.ukrposhta.com

 

Можливість самовивозу з складу тільки в робочий час з 9-00 до 18-00 у робочі дні (попередній дзвінок обов'язковий).

 

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку:

 

Согласно статье 9 Закона «О защите прав потребителя», товар надлежащего качества (без дефектов) может быть обменен или возвращен в магазин в течение 14 дней, не считая дня покупки, если соблюдены следующие условия:

- товар, не был в употреблении, и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, следов вскрытия, нет следов попадания жидкости в изделие или на упаковку, документацию;

- програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації;

- збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;

- присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводська упаковка і маркування.

 

Зворотний доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

* - Уточнюйте у менеджера.

 

          

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner