Продавець Japan-line.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2006 відгуків
promo_banner
Інтернет-магазин Japan-line
Фільтри
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (50) 876-23-80
(МТС)
+380 (73) 407-82-12
(Life)
Japan-line.com.ua
Иван Иванович
пр-кт Повітрофлоцький 92 Б, Київ, Україна
info.japan-line@i.uahttp://Japan-line.com.ua
+380 (50) 876-23-80
+380 (73) 407-82-12

Освітлення

Повернення виробів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня покупки (отримання на перевізнику), за умови збереження зовнішнього вигляду, всі захисні плівки не знімалися, немає подряпин, потертостей, сколів, слідів використання та інших механічних пошкоджень та дефектів, лічильник розмов не більше 5 хвилин, комплектація аксесуарів повна і в ідеальному стані. Ця умова також поширюється на всі аксесуари.
При отриманні пристрою, у тому числі на відділенні перевізника, клієнт зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд, характеристики, комплектацію та працездатність пристрою та аксесуарів. При виявленні механічного пошкодження на товарі, нестачі чи пошкодження самої посилки ОБОВ'ЯЗКОВО складається АКТ огляду із співробітниками кур'єрської служби. Без цих документів претензії не приймаються та обмін або повернення не можливе. Якщо виріб вважається отриманим від перевізника, то претензії до зовнішнього вигляду, характеристик та комплектації виробу, а також до працездатності аксесуарів не пред'являються. Описи та характеристики товару в нашому прайсі викладаються з метою ознайомлення. Ми не несемо відповідальності за точність інформації, що надається.
Всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням нового товару протягом 14 днів, оплачуються Покупцем.
Відправлення доставки товару до сервісного центру (СЦ) здійснюється за рахунок покупця.
Якщо покупець відправив негарантійний пристрій:
Покупець може одержати ремонт на платній основі. Якщо дефектний пристрій було відправлено поштою,
Покупець повинен буде сплатити як вартість ремонту, так і вартість пересилання назад.
Всі товари, відправлені до СЦ, обов'язково проходять через діагностику нашого сервісного центру.
Якщо покупець відправляє товар на обмін або ремонт, просимо писати та вкладати з товаром у посилку аркуш із коротким описом виявлених проблем,
це полегшить процес діагностики пристрою у СЦ
Якщо пристрій був пошкоджений під час пересилання:
Якщо у момент отримання поштового відправлення було виявлено пошкодження упаковки, відповідальність несе Служба доставки.
Якщо упаковка не була пошкоджена, то відповідальність несе Відправник.
Нагадуємо про те, що упаковка посилок повинна забезпечувати збереження та відповідати характеру вкладення, умовам пересилання,
виключати можливість пошкодження вкладення при обробці та пересиланні, доступу до нього без порушення оболонки, псування інших відправлень
та заподіяння будь-якої шкоди майну та працівникам поштового зв'язку.


Що НЕ є гарантійним випадком:


1. За наявності у виробу зовнішніх та внутрішніх механічних пошкоджень та дефектів (сколи, тріщини, деформація частин, глибокі подряпини,
зламані кнопки управління, пошкодження мережевих шнурів, розломи та тріщини з'єднувачів)
2. Недотримання правил транспортування, зберігання, підключення, експлуатації та догляду за виробом, а також неправильного та недбалого поводження з ним,
при попаданні пристрою у воду, або його зберігання та експлуатації у вологому середовищі (включаючи пристрої із заявленим виробником захистом IP67, IP68 та ін.),
та недотримання допустимої температури для зберігання пристрою, несанкціонованого тестування товару або спроб внесення змін до його конструкції
або його програмне забезпечення, у т. ч. ремонту чи технічного обслуговування у неуповноваженій ремонтній організації, при падінні,
сильному стисканні пристрою, його забрудненні від їжі або від рідини та ін.)
3. Інші пошкодження, що виникли за форс-мажорних обставин
4. У разі відсутності або пошкодження маркування із серійним номером на корпусі виробу, а також, якщо серійний номер було змінено, видалено чи нерозбірливо;
5. Якщо пошкодження на аксесуарах виникли через неакуратне використання Покупцем:
- якщо аксесуар не був комплектуючою продукту
- аксесуар не входив до комплекту 6. Якщо відсутня чи порушена цілісність контрольної пломби (при опломбуванні виробу виробником)
7. Гарантія не поширюється на аксесуари, що постачаються разом із пристроєм: USB-кабелі, зарядки, перехідники під розетки, навушники, батареї та інше
8. Програмне забезпечення та його некоректна робота не є гарантійним випадком. Оновлення або прошивка іншого програмного забезпечення
також знімає виріб із гарантійного обслуговування

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner