Доставка клієнтам по Україні здійснюється переважно автоперевізниками Нова Пошта (виду оптимальних тарифів на вантажоперевезення, наявність online сервісу з відстеження руху вантажу, а так само дотримання умов збереження вантажу). Доставка здійснюється перевізниками: Интаим, Міст Експрес, Автолюкс, Укрпошта, (увага, відправлення Укрпоштою здійснюється тільки після 100% оплати).
З списком адрес авто перевізників ви можете ознайомитися:
1. Нова Пошта: https://novaposhta.ua/timetable
2. Інтайм: http://www.intime.ua/txt/89/
3. Міст Експрес: https://meest-express.com.ua/ru/branches
4. Автолюкс: http://autolux.ua/representatives/
5. Укрпошта: www.ukrposhta.com
Відстежити свій вантаж можливо на сторінці перевізника після введення номера товаротранспортної накладної.
1. Нова Пошта: https://novaposhta.ua/tracking
2. Інтайм: www.intime.ua
3. Міст Експрес: https://meest-express.com.ua/ru
4. Автолюкс: http://autolux.ua/tracking/
5. Укрпошта: www.ukrposhta.com
Можливість самовивозу з складу тільки в робочий час з 9-00 до 18-00 у робочі дні (попередній дзвінок обов'язковий).
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку:
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини на виріб або на упаковку, документацію;
- програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації;
- збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
- присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
Зворотний доставка товарів здійснюється за домовленістю.