Продавець Japan-line.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1991 відгук
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет-магазин Japan-line
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (50) 876-23-80
(МТС)
+380 (73) 407-82-12
(Life)
Japan-line.com.ua
Иван Иванович
пр-кт Повітрофлоцький 92 Б, Київ, Україна
info.japan-line@i.uahttp://Japan-line.com.ua
+380 (50) 876-23-80
+380 (73) 407-82-12

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 35000 ₴.Безкоштовно за умови Доставка Новою Поштою можлива за передоплатою в, післяплатою і по схемі "ПромОплата". Великогабаритні товари реалізуються за повною або частковою передоплатою в. Зверніть увагу, на частину великогабаритних товарів безкоштовна доставка не поширюється! Уточнюйте перед оформленням замовлення наявність платної або безкоштовної доставки на великогабаритні товари у наших менеджерів!

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаКомісія за переказ коштів (післяплати) 20 грн + 2% від суми переказу
  • ГотівкоюЗа умови самовивозу.
  • Накладений платіжЗверніть увагу, що великогабаритні товари (холодильники, пральні машини та ін.) Реалізуються за передоплатою в або за схемою "Покупка без ризику" (Нова Пошта). Замовлення сумою до 300 грн. реалізуються за передоплатою в. Товари післяплатою не реалізуються покупцям не досягли повноліття. Якщо в картці покупця Прома є відгуки про те, що покупець не забирає товар висланий післяплатою, то таким покупцям може бути відмовлено в реалізації товару через накладений платіж і може бути запропоновано зробити часткову або повну передоплату. Це саме можна сказати і до покупців занесеним в базу Blackbox.
  • На картку Приват БанкуПри замовленні ми Вам вишлемо смс з реквізитами та номером картки.
Доставка Укрпоштою здійснюється тільки після 100% оплати.

ГАРАНТІЯ:

Ремонт продукції виробляється тільки в період гарантійного обслуговування, при наявності документа, що посвідчує факт купівлі товару в нашому магазині (товарно-транспортна накладна)

Термін ремонту в середньому становить 14 днів. При необхідності більш тривалого ремонту, інформація про це повідомляється в телефонному або письмовому вигляді.

Неполадки не підпадають під гарантійне обслуговування:

1. Викликані фізичним втручанням в товар (електроніка).

2. Внаслідок фізичного пошкодження.

4. Внаслідок неправильного використання товару.

5. Внаслідок попадання в товар сторонніх предметів, рідин, комах.

6. Блоки живлення, акумулятори, інші дрібні аксесуари.

Доставка товару на гарантію здійснюється за рахунок покупця.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner